کاربرد کلید هوشمند

کاربرد کلید هوشمند

کلید لمسی هوشمند بدون نیاز به کنترلر مرکزی و به صورت مستقیم به شبکه خانگی متصل شده و در داخل منزل از طریق WiFi و از خارج از منزل از طریق اینترنت قابل مشاهده و کنترل میباشد.

در این سری از محصولات کلید های لمسی تک پل و دو پل قابل نصب در قوطی کلید های ایرانی بوده و برای نصب و راه اندازی آن نیاز به تغییر قوطی کلید ها نمیباشد با توجه به اینکه در پروژه های تمام شده کلید های استفاده شده معمولا تک پل و دو پل میباشد از این رو این سری از کلید ها برای پروژه های تمام شده و در حال بازسازی با تغییرات کم بسیار مناسب میباشد.

کلید لمسی هوشمند سه پل ، چهار پل و هشت پل دارای قوطی مخصوص کلید های هوشمند میباشد این سری از محصولات از نظر قیمت به نسبت تعداد سرخط های قابل کنترل در پروژه هایی با تعداد سرخط زیاد ، مقرون به صرفه تر میباشد.

کلید لمسی هوشمند نیز برای کنترل میزان روشنایی محیط در این سری محصولات اضافه شده است اما توجه داشته باشید که لامپ های مورد استفاده باید قابلیت دیم داشته باشند.

کلید لمسی هوشمند کنترل فن برای کنترل دور موتور طراحی شده است که با تنظیم خاموش شدن فن ، چند ثانیه بعد از خاموش شدن کلید روشنایی میتواند گزینه مناسبی برای سرویس های بهداشتی باشد همچنین پنکه های سقفی نوستالژیک را نیز میتوان با آن کنترل کرد.

کاربرد کلید هوشمند

کلید لمسی هوشمند دارای خروجی های رله ای قوی بوده و همچنین اطلاعاتی از قبیل سطح ولتاژ و میزان مصرف را در اختیار کاربر قرار میدهد. قسمت تاچ کلید ها از تکنولوژی خازنی بهره میبرد که حساسیت آن در شرایط مختلف ثابت و دارای عملکرد درست میباشد همچنین سطح قابل لمس کلید ها ، شیشه سکوریت گرما دیده و نشکن با ظاهری کریستالی ، ضد خش و زیباست که الکتریسیته ساکن ایجاد نمیکند و در نتیجه گرد و خاک را به خود نمیگیرد. مدارات داخلی این کلید ها از برق شهر ایزوله بوده و کاملا امن میباشد همچنین با پوشش پلاستیکی ضد آب مقاومت آن در برابر رطوبت ، بسیار بالاست.

حتی کلیدهای هوشمند نصب و راه اندازی بسیار ساده ای را نیز دارا می باشند و نیازی نیست که سیم کشی مخصوصی برای آنها در نظر گرفته شود و کافیست سیم کشی سنتی انجام گردد، در سیم کشی سنتی فاز و برگشت از لامپ دو رشته ای هستند که پشت کلید می آیند و نول صرفا از پشت کلید رد می شود و استفاده ای نمی شود ولی در کلیدهای لمسی جهت تغذیه از نول هم استفاده می گردد.

پس از نصب سخت افزاری کلید که همان طور که توضیح داده شد بصورت کلید سنتی بسته می شود کافیست نرم افزار را بر روی گوشی همراه نصب نماییم و با نگه داشتن یک کلید آن را به حالت چشمک زدن برده تا بتوان آن را به app اضافه نمود.

کلید لمسی هوشمند توانایی اجرای سناریو های مختلف که توسط کاربر در نرم افزار نوشته میشود را دارد برای این منظور نیاز نیست که کاربر دانش برنامه نویسی و یا تخصص ویژه ای داشته باشد چرا که نرم افزار بسیار کاربر پسند و  User Friendly طراحی شده است .

برنامه زمانبندی هم از این موضوع مستثنی نیست کاربر میتواند برای روشن و خاموش شدن کلید ها از قبل برنامه زمانبندی تعریف کند . همچنین منطق های کنترلی ابزارهایی بسیار قدرتمند برای اجرای اتوماتیک سناریوها به کاربر ارائه میدهد که با توجه به شرایط مختلف تجهیزات هوشمند عملکرد های مختلف داشته باشند.

دیگر مقاله های سایت

دیگر مقاله های سایت

محصولات GeekLink