کلید لمسی هوشمند اوج زیبایی در دکوراسیون منزل شما

کلید لمسی هوشمند

 

یکی از چالش های اصلی سیستم های هوشمند، پیچیدگی نصب و راه اندازی آن هاست. نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند نسل قدیم نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی دارد. اما کلید لمسی هوشمند را می توانید ظرف مدت 5 دقیقه نصب و راه اندازی کنید.

جهت نصب سخت افزاری کافی است سیم ها را به ترمینال های مشخص شده روی کلید متصل کنید. سپس وارد اپلیکیشن شده و همانند اتصال موبایل به شبکه وای فای، کلید را به شبکه وای فای متصل کنید. به دنیای هوشمند خوش آمدید.

کلید و پریز یا کلید لمسی، نوعی از کلید الکترونیکی است که  با لمس کردن محل مشخص شده روی کلید می توان تجهیزمورد نظر را کنترل  کرد. این کلید‌ها معمولاً بر روی صفحات لمسی یا صفحه‌ کلید‌های دیجیتالی وجود دارند و به‌جای استفاده از فشار مکانیکی (مثل کلیدهای سنتی)، از تغییرات الکتریکی یا سیگنال‌هایی که وقتی آن‌ها را لمس می‌کنید ایجاد می‌شود، استفاده می‌کنند.

این تکنولوژی در بسیاری از دستگاه‌ها مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، کامپیوترهای لمسی، صفحه‌کلید‌های دیجیتالی و سیستم‌های کنترل لمسی برای بسیاری از دستگاه‌ها استفاده می‌شود. کلیدهای لمسی اغلب با یک رابط کاربری گرافیکی همراه هستند که وقتی آنها را لمس می‌کنید تغییر می‌کند، مثلاً رنگ یا حالت کلید تغییر می‌کند تا نشان دهد که کلید فعال شده است.

کلید های لمسی علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و مدرن و علاوه بر کاهش هزینه های اجرا ، امکانات زیادی جهت کنترل روشنایی به کاربر می دهد.با خرید کلید لمسی این امکانات نظیر کنترل کردن از طریق لمس ، ریموت ، اپلیکیشن موبایل ، تایمر و یا سناریو دادن به راحتی در اختیار شما قرار میگیرد.

کلید لمسی هوشمند

تفاوت ساختاری بین کلیدهای هوشمند و ساده

کلیدهای لمسی معمولی قادر به قطع و وصل کردن جریان الکتریکی برق در لامپ از طریق پلاتین هستند، اما این درحالیست که این کار در یک کلید لمسی هوشمند از طریق رله انجام می گردد.

به علاوه می توان گفت که این نوع کلیدها قابلیت اتصال به سایر تجهیزات را داشته و می تواند علاوه بر اتصال به سیستم روشنایی با سایر وسایل برقی نیز به صورت هماهنگ متصل شوند.

باید خاطر نشان کرد که کلیدهای هوشمند در صورت قطع اینترنت قادر به ادامه فعالیت هستند و از طریق برنامه های قابل نصب در موبایل ها توانایی کنترل سیستم ها را دارند.

عملکرد کلید های لمسی هوشمند در دو حالت خلاصه می شود:

  • کلیدهای لمسی ۲۲۰ ولت مستقیم: این کلیدها برای کنترل سیستم روشنایی با لمس انگشت دست تنظیمات مورد نظر را انجام دهند.
  • کلیدهای لمسی هوشمند ۲۴ ولت: علاوه بر کنترل سیستم روشنایی با لمس انگشت دست، در مقایسه با کلیدهای معمولی دارای عملکرد و قابلیت کنترل در سطح بسیار پیشرفته ای هستند.

کلید لمسی هوشمند

 

ویژگی‌‌ها و مزایای انواع کلید لمسی هوشمند و ساده

  1. مدل‌های هوشمند دارای قابلیت کنترل، توسط ریموت‌های رادیویی را دارند، یعنی از هر نقطه‌ای از خانه امکان خاموش یا روشن شدن سیستم روشنایی وجود دارد.
  2. کاربری بسیار ساده‌ای دارند، به همین دلیل کودکان و سالمندان نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.
  3. دارای عایق هستند و خطر برق گرفتگی در کلیدهای touch وجود ندارد.
  4. تمامی مدل‌ها به جز نوع کابلی، قابلیت نصب بر روی قوطی‌های قدیمی را دارند و نیازی به تعویض سیم‌کشی نیست.
  5. نصب آن‌ها بسیار ساده است و افرادی که حتی مهارت کمی در مورد نصب کلید و پریز دارند نیز می‌توانند، آن‌ها را نصب نمایند.
  6. معمولا دارای LED بک لایت هستند و در زمان تاریک بودن محیط، کلید به آسانی قابل مشاهده است.
  7. دارای سنسورهای خاصی هستند و در صورت نشت گاز معمولا جریان برق درون کلید قطع می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی پیشگیری شود.
  8. بروزترین خازن‌ها و تجهیزات داخلی در آن‌ها به کار می‌رود، به‌ همین دلیل عملکرد و طول عمر بالایی دارند.
  9. در برابر نوسانات جریان برق مقاومت دارند و دچار اختلال نمی‌شوند.
  10. کنترل به وسیله موبایل و تاچ پنل یکی از ویژگی‌های مهم این نوع از کلید‌ها به حساب می‌آید.
  11.  از تجمع کلیدها در کنار هم و نامرتب شدن دیوار جلوگیری می‌کند، چون مدل‌های 3 و 4 پل آن نیز، وجود دارد. یعنی به جای نصب دو کلید دو پل یک کلید چهار پل نصب می‌شود.
  12. ظاهر شیکی دارند و به حفظ زیبایی محیط نیز کمک می‌کنند.
  13. بدنه کلید‌ها از جنس شیشه‌های کاملا ضد خش ساخته می‌شود.
  14. باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شوند، زیرا امکان خاموش کردن چراغ‌ها از راه دور نیز وجود دارد، حتی اگر خارج از منزل یا دفتر کار خود باشید.
  15. کاملا مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شوند.
  16. کلیدهای لمسی در رنگ‌های مختلف سفید، مشکی، بژ، طلایی، کروم یا ترکیب دوتایی این رنگ‌ها تولید می‌شوند، تا مشتریان بتوانند مطابق سلیقه و هماهنگ با محیط رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

کلیدهای هوشمند لمسی

کلیدهای هوشمند تجهیزات الکترونیکی هستند که استاندارد بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. انتشار امواج الکترومغناطیسی از یک سو و دائم کار بودن کلید لمسی از سوی دیگر، اهمیت استاندارد را بیشتر می کند.

کلید لمسی هوشمند گلدور با رعایت استانداردهای طراحی و استفاده از قطعات باکیفیت در تولید محصول توانسته است استانداردهای بین المللی مختلفی را اخذ کند.

دیگر مقاله های سایت

دیگر مقاله های سایت

قوطی کلید هوشمند

قوطی کلید هوشمند

قوطی کلید هوشمند قوطی کلید و پریز، یک فضای حفاظتی برای نصب و مونتاژ ابزارهای برقی مانند پریزها، دوشاخه‌ها، کلیدهای روشنایی

ادامه مطلب >>

محصولات GeekLink

Call Now Button